Publications
Showing entries 391 - 400 out of 455
Valuch, C., König, P., & Ansorge, U. (2014). Visual features that repeat across cuts guide attention in movies. Journal of Vision, 14(10), Article 375. https://doi.org/10.1167/14.10.375
Peschl, F.-M. (2014). Warum Innovation von innen heraus entstehen muss. In R. Pircher (Ed.), Wissensmanagement, Wissenstransfer, Wissensnetzwerke: Konzepte, Methoden, Erfahrungen (pp. 265-281). Publicis.
Peschl, F.-M., & Fundneider, T. (2014). Why space matters for collaborative innovation networks: On designing enabling spaces for collaborative knowledge creation. Journal of Organisational Design and Engineering, 3(3), 358-391. https://doi.org/10.1504/IJODE.2014.065072
Peschl, F.-M. (2013). Wissenschaft-Wissen, Artefakte, Epistemologie. Forschungsfragen, Lob und Tadel Bildungsgespräche. Radio show
Riecansky, I., Tomova, L., Katina, S., Bauer, H., Fischmeister, F. P., & Lamm, C. (2013). Visual image retention does not contribute to modulation of event-related potentials by mental rotation. Brain and Cognition, 83(2), 163-170. https://doi.org/10.1016/j.bandc.2013.07.011
Peschl, F.-M. (2013). Das Ende des Büros - Innovative Raumkonzepte. ManagerSeminare: das Weiterbildungsmagazin, (186), 64 - 68.
Peschl, F.-M. (2013). Ermöglichungsräume der kollektiven Wissensgenerierung, Interview at the LearnTec Conference, Karlsruhe. Radio show
Brieber, D., & Leder, H. (2013). Dem ästhetischen Urteil auf der Spur: Ein psychologisches Erklärungsmodell des Kunsterlebens. KM Magazin.
Showing entries 391 - 400 out of 455